Notícies

El "Centre Internacional d'Estudis Avançats Antoni Gaudí i els seus Col·laboradors" ofereix un curs especialitzat en Gaudí

24 gener - General

El "Centre Internacional d'Estudis Avançats Antoni Gaudí i els seus Col·laboradors" ofereix un curs que té per objectiu aprofundir i posar en relació dos edificis emblemàtics d'Antoni Gaudí: la cripta de l'església de la Colònia Güell i la basílica de la Sagrada Família. Per fer-ho, el curs compta amb els màxims experts en cada àmbit d'estudi.

Jordi Faulí, l'actual arquitecte director de la Sagrada Família, o Jordi Bonet, l'arquitecte que el va precedir, són alguns dels professors de prestigi del curs. Les sessions estan obertes als estudiants de la Facultat i alhora a tothom que hi estigui interessat. Per aquest motiu, el curs està programat fora d'horari laboral.

Les inscripcions i el programa del curs es poden consultar en aquest enllaç.