Eloi Aran és el primer alumne del Màster Història i Patrimoni Cultural de l'Església que presenta el treball final de màster

26 de novembre de 2018 - General

L’alumne de l’especialitat de màster de Patrimoni Cultural de l’Església Eloi Aran ha acabat els seus estudis i ha exposat el seu treball final de màster. El treball, tutoritzat per la Dra. Rosa Ribas, secretària acadèmica de la Facultat Antoni Gaudí, s’ha titulat “Una església escolar pel segle XXI. L’església de la Companyia de Maria a Barcelona”.

El tribunal del treball ha estat format per la tutora, Dra. Rosa Ribas, el Dr. Jaume Aymar i Dr. Jesús Oliver Bonjoch. Eloi Aran, llicenciat en arquitectura, es converteix així en el primer titulat del màster propi d’Història i Patrimoni Cultural de l'Església que s’imparteix en col·laboració amb la Universitat Ramon Llull.