Notícies

Els alumnes de primer de grau tornaran parcialment a les aules a partir del dimarts 9 de febrer

7 de febrer de 2021 - General

Els alumnes de primer del Grau d'Historia, Arqueologia i Arts cristianes de la Facultat Antoni Gaudí tornaran parcialment a les aules a partir de dimarts 9 de febrer (el dilluns 8 de febrer no hi haurà classe). Concretament, tindran docència presencial en les assignatures compartides amb els graus de Filosofia i Teologia, que es duen a terme els dilluns i els dimarts. La resta d'assignatures, cursades de dimecres a divendres, continuaran en la modalitat l'Ateneu a casa.

Els altres cursos de Grau i tota la resta d'estudis (màster i altres cursos), se seguiran duent a terme de manera telemàtica, amb la Modalitat l'Ateneu a casa

La recuperació parcial de la docència presencial es du a terme en aplicació de les noves mesures del PROCICAT en relació al Covid19 (Resolució SLT/275/2021, DOGC 8335, 6 febrer 2021) que permeten la docència presencial en el Primer curs de Grau universitari.

La Secretaria atendrà presencialment amb horari fix

També hi ha novetats en referència a l'atenció presencial de les secretaries de de les Facultats de Teologia i Antoni Gaudí i l'Institut de Litúrgia ad instar facultatis. A partir de dilluns dia 8, s'obrirà al públic de manera presencial durant el matí, d'11 a 13 h, de dilluns a dijous. Es podrà contactar amb Secretaria de manera telefònica la resta d'horari d'atenció al públic (dilluns a dijous, de 9 a 11 h i de 16 a 19 h, i divendres, de 9 a 14 h).

Adjuntem el comunicat del Secretari General de l'AUSP, Dr. Miquel Ramon Fuentes, en relació a aquestes noves mesures.