Els arquitectes col·laboradors de Gaudí (II)

27 de febrer - 27 de març de 2023 - General

La Facultat Antoni Gaudí programa el curs "Els arquitectes col·laboradors de Gaudí (II)" amb l'objectiu d'apropar la figura d’Antoni Gaudí des de la mirada i experiència d'aquells que van treballar amb ell. Va adreçat a totes les persones interessades en Gaudí i molt especialment a mestres i professors de secundària, ja que el curs està reconegut pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya com a activitat de Formació Permanent del Professorat no universitari.

El curs es durà a terme els dilluns del 27 de febrer al 27 de març, en horari de tarda, de 18:30 a 20 h. El dilluns 27 de febrer hi haurà la ponència de la Dra. Mireia Freixa, "Els primers gaudinismes. De Rafael Masó a Manuel Sayrach.". El 6 de març, serà el torn de Dr. Guillem Carabí (UPC), que presentarà "J.M. Jujol: el treball negatiu i la celebració de la vida".

Ignasi Badia, historiador de l’Art i modelista del taller del temple expiatori de la Sagrada Família,  presentarà "Francesc Berenguer " el 13 de març. Els següents ponents seran el Dr. Jordi Faulí, arquitecte-director i coordinador de l'equip constructor del Temple Expiatori de la Sagrada Família i el Dr. David Puig, arquitecte adjunt de la Sagrada Família  que presentaran "Josep F. Ràfols" el dia 20 de març. L'últim dia, el 27 de març Josep Maria Vilumara ens parlarà sobre "Joan Bergós".

El preu del curs són 50 €. El curs serà exclusivament presencial. Les places són limitades.

Consulta el programa i els horaris. Inscriu-te al següent formulari.