Es publiquen les actes del congrés Mort i resurrecció a l'Antiguitat Cristiana, amb els professors Albert Viciano i Robert Baró d'editors

13 novembre - General

Els professors de la Facultat Albert Viciano i Robert Baró, conjuntament amb Daniel Vigne (Institut Catholique de Toulouse) publiquen el llibre recull les actes del congrés "Mort i resurreció a l'Antiguitat Cristiana", celebrat a la Facultat Antoni Gaudí el 20 i 21 de novembre de 2014 en el marc dels col·loquis sobre la Resurrecció, organitzats per les Facultats de Teologia de Barcelona, Lió i Tolosa.

El congrés de Barcelona es va celebrar com la primera sessió dels tres col·loquis i els ponents i participants va debatre sobre la resurrecció de la carn des del punt de vista teològic, arqueològic i litúrgic. El llibre ha estat publicat a la col·lecció Parole et Silence de l'Institut Catholique de Toulouse amb el títol "Mort et résurrections dans l'Antiquité chrétienne".