Ha mort Josep Torné i Cubells, O. Cist

23 de novembre de 2020 - General

El dia 20 de novembre ha mort Josep Torné i Cubells, O.Cist. Torné havia estat professor de la Facultat Antoni Gaudí des de la seva creació, i fins i tot n'havia estat encarregat de curs. El P. Torné havia ensenyat Paleografia i Història de la Teologia medieval fins fa dos anys.

També era col·laborador científic de la Facultat de Teologia de Catalunya i membre del Seminari de Teologia Medieval catalana de la FTC.

Aquest dijous, 26 de novembre, se celebrarà una missa funeral a les 19 h, a la Parròquia de Sant Roc, al barri de can Puiggener de Sabadell, d’on el P. Torné era vicari.

La directora de Catalunya Religió, Laura Mor, n'ha fet aquesta semblança que us compartim i recomanem.

La comunitat universitària de la Facultat Antoni Gaudí i l'Ateneu Universitari Sant Pacià s'uneixen al dol de familiars i amics i preguen Déu nostre Senyor que l'aculli al seu Regne.

Fotografia: Revista Lo Violí