La Facultat Antoni Gaudí, al Saló Futura

18 de març de 2022 - General

La Facultat Antoni Gaudí mostra les seves propostes educatives, un any més, al Saló Futura de Màsters i Postgraus, dins l'estand de l'Ateneu Universitari Sant Pacià. Durant els dies 18 i 19 de març, estudiants de màster han informat a tots els interessats de l'oferta de màsters i postgraus que ofereix la Facultat.

Com cada any, el màster que desperta més interès és l'especialitat en Béns Culturals i Patrimoni del Màster d'Història, Arqueologia i Arts cristianes. El segueixen l'itinerari d'Arqueologia d'aquest mateix màster i el Màster en Patrimoni Musical Litúrgic, que com a novetat, s'oferirà també en línia l'any que ve.

A l'estand de l'Ateneu també s'ha fet especial incidència en l'Escola de Llengües Antigues com a complement de tots els estudis que s'ofereixen a la Facultat Antoni Gaudí.

Dues jornades de portes obertes

Per tal que les persones interessades en els màsters i graus puguin conèixer la Facultat, s'ofereixen dues jornades de Portes Obertes els dies 26 de març a les 11h del matí, i el dia 30 de març a les 19h de la tarda.

Les places per les dues jornades de portes obertes es poden reservar enviant un correu electrònic a: comunicacio@edusantpacia.cat.