La Facultat Antoni Gaudí amplia la oferta de cursos oberts a tothom

6 de setembre de 2022 - General

L'oferta de cursos oberts a tothom és aquest any més gran que mai a la Facultat Antoni Gaudí. Per una banda, s'ofereixen els Cursos Oberts (fins ara es coneixien amb el nom d'Aula Oberta), i per l'altra, els Cursos d'Extensió Universitària, també oberts a tothom.

Durant el primer semestre s'oferiran assignatures d'història de l'art cristià, d'iconografia, d'història del cristianisme, i de fonts hagiogràfiques i litúrgiques.

De totes les assignatures escollides en destaca la del Dr. Jordi Cervera, "Marc Chagall i la Torà", que és la primera vegada que es duu a terme a la Facultat.

Durant el segon semestre, també hi haurà cursos oberts d'art i història, i a més, d'arxivística. També es duran a terme Cursos d'Extensió Universitària de temàtiques diverses.

Podeu consultar tota la oferta formativa oberta a l'enllaç següent