La Facultat Antoni Gaudí ja té nous delegats de curs el Grau d'Història, Arqueologia i Arts cristianes

16 d'octubre de 2018 - General

El curs ja fa uns quants dies que està en marxa i després de la inauguració oficial toca triar els nous delegats. Enguany, la normativa de la Facultat Antoni Gaudí d’Història, Arqueologia i Arts Cristianes preveu que hi hagi un delegat per cada curs del Grau d’Història, Arqueologia i Arts Cristianes, un representat del Curs Pont, un dels màsters i alhora dos representants de tots els estudiants, un de grau i un de màster, que assistiran a les reunions del Consell Permament de la Facultat.

Així, com a representant dels alumnes de primer curs de grau s’ha triat a Francesc Aliberch, com a delegat de segon curs han votat a Andreu Muñoz, com a portaveu de tercer curs a Àngela López-Egea i per parlar en nom dels alumnes del Curs Pont ha sortit Mn. Bernat Gimeno. Globalment, Àlex Rojas serà el representant de tots els estudiants de grau la Facultat Antoni Gaudí.

Pel que fa al màster, Jordina Camarasa serà la representant d'aquests alumnes del Màster en Història i Patrimoni Cultural de l'Església i del màster de Patrimoni Musical Litúrgic.