La Facultat Antoni Gaudí presenta un curs exclusiu dedicat a la Sagrada Família

4 de març de 2019 - General

D'abril a juny es durà a terme un curs exclusiu a la Facultat Antoni Gaudí dedicat a la Basílica de la Sagrada Família. El curs estarà coordinat per Jordi Faulí, arquitecte director de les obres de la Sagrada Família, i comptarà amb la col·laboració d'experts en cada temàtica de cada sessió.

Aquest curs exclusiu està obert a tothom i es desenvoluparà durant els dijous, de 18:00 a 19:30h, del 4 d'abril al 6 de juny. El curs forma part de les assignatures del Màster d'Història i Patrimoni de l'Església de la Facultat Antoni Gaudí, però aquesta vegada s'obre a tots els interessats en la construcció d'aquest temple.

El preu del curs és de 172,50€, tal com marca la normativa de la facultat per una assignatura de màster de 2,5 ECTS. Inscripcions i informació: 93 453 49 25.

El programa sencer del curs, és:

1.- Fundació, inici de les obres, entrada de Gaudí, construcció de la cripta i la façana de l’absis. Propòsit d’Antoni Gaudí en la construcció de la Sagrada Família. Descripció del conjunt. Ordre de la construcció. Jordi Faulí.

2.- La Façana del Naixement. Alejandro Seoane i Núria Sabaté.

3.- Darrers anys de dedicació en exclusiva, projecte per ser construït en el futur. Jordi Faulí.

4.- Construcció realitzada pels seus deixebles: la Façana de la Passió. Xisco Llabrés.

5.- Les naus de la Basílica. Evolució del projecte de Gaudí. Descripció del projecte definitiu i de la construcció. Les naus del creuer i transseptes i absis. David Puig.

6.- La Sagristia i el claustre. Jaume Serrallonga.

7.- Les torres centrals. Jerónimo Buxareu i Mauricio Cortés.

8.- La façana de la Glòria. Èric Rusiñol i Jerónimo Buxareu.