Notícies

La Facultat Antoni Gaudí visita la Sagrada Família guiada per Jordi Faulí, arquitecte en cap de l’edifici

28 de juny de 2018 - General

El curs de l’Aula Oberta “De l’Església de la Colònia Güell a la Basílica de la Sagrada Família” ha clos amb una visita a la Sagrada Família molt especial. L’arquitecte en cap, Jordi Faulí, ha acompanyat als alumnes per l’interior i exterior de la Basílica, però a més han pogut accedir a espais que habitualment no estan oberts al públic, com el Taller o el Cor.

La primera part que han observat és la façana del Naixement, en què les explicacions de Jordi Faulí han estat completades per la professora de la Facultat Antoni Gaudí Rosa Ribas, experta en el simbolisme de l’edifici. Després han anat a l’interior de la Basílica on han contemplat la nau i el presbiteri. Posteriorment han baixat al Taller, on hi ha les maquetes de prova de les intervencions futures i les impressores 3D. També han pujat al cor de la Basílica, en què a més de gaudir d’unes vistes privilegiades de tota la nau, han pogut veure de prop els pentagrames que formen les baranes de les diferents parts del cor. Per últim, Jordi Faulí els ha portat a la Sagristia, la façana de la Passió i ha acabat a l'edifici de les Escoles resolent els últims dubtes.

La sortida s’emmarca en el curs de l’Aula Oberta “De l’Església de la Colònia Güell a la Basílica de la Sagrada Família”, que ha comptat amb professors com Manuel Medarde, Jordi Bonet o Armand Puig.

Sagrada Família amb Jordi Faulí 05-06-2018