L'"Osservatore romano" dedica un especial a l'estrella de la torre de la Mare de Déu de la Sagrada Família

1 de desembre de 2021 - General

L'Osservatore romano ha dedicat el dossier especial Quattro Pagine a la col·locació de l'estrella a la Torre de la Mare de Déu de la Sagrada Família. En aquesta publicació, la professora col·laboradora de la Facultat Antoni Gaudí, Chiara Curti, n'escriu l'article principal, "Maria nel cuore di Gaudí", i una entrevista amb l'artista Etsuro Soto'o, "Lo scalpellino di Gaudí".

L'arquitecte director i coordinador de la Sagrada Família, Jordi Faulí, també participa en aquesta edició amb un article dedicat al significat i l'arquitectura de la Torre de la Mare de Déu, titulat "Un mantello in granito azzurro". El Dr. Faulí també col·labora amb la Facultat Antoni Gaudí en els cursos del Centre d'estudis Antoni Gaudí i els seus col·laboradors

Al Quattro Pagine també hi participen el cardenal de Barcelona Joan Josep Omella, Gran Canceller de l'Ateneu Universitari Sant Pacià, i Esteve Camps, president de la Junta Constructora de la Sagrada Família.

Us compartim l'enllaç de l'article.

L'encesa de l'estrella, el dia 8 de desembre

La Basílica de la Sagrada Família ha convidat a membres del Centre d'estudis Antoni Gaudí i els seus col·laboradors a l'encesa oficial de l'estel, el dia 8 de desembre, coincidint amb la festivitat mariana de la Immaculada Concepció. La inauguració de l’estel lluminós es farà en una missa solemne i es podrà seguir en directe a través del web estel.sagradafamilia.org.

Les cròniques de la col·locació de l'estel de 12 puntes a la Torre de la Mare de Déu

També us compartim com han explicat els mitjans de comunicació la col·locació d'aquest estel: Catalunya Religió, Catalunya CristianaEl Punt AvuiDiari Ara, La Vanguardia, Betevé.