Preinscripcions obertes als estudis de la Facultat Antoni Gaudí

22 de juny de 2021 - General

S'han obert les preinscripcions per als títols de la Facultat Antoni Gaudí: Grau en Història, Arqueologia i Arts cristianes; Postgrau en Història i Art cristià; Màster en Història i Patrimoni Cultural de l'Església; Màster en Patrimoni Musical Litúrgic

Fins el 3 de juliol, a més de tenir les preinscripcions obertes, és un període en què es recomana demanar més informació i reunir-se amb els coordinadors de les titulacions. Pots escriure un correu a secretaria.academica@edusantpacia.cat. Per descarregar el formulari de preinscripció, clica aquí.

A partir del 5 de juliol comença el període de matriculació tant d'alumnes nous com d'alumnes d'altres cursos. Pots trobar tota la informació, aquí.

Per a més informació dels títols, compartim les sessions informatives que vam dur a terme al mes de maig pels alumnes interessats durant les jornades de Portes Obertes de la Facultat Antoni Gaudí.