La Facultat Antoni Gaudí reprèn les Jornades de Portes Obertes per alumnes de Batxillerat

16 octubre - General

La Facultat Antoni Gaudí ofereix als instituts la possibilitat de fer una visita a algunes de les esglésies més conegudes de la ciutat i alhora conèixer el Grau d?HIstporia, Arqueologia i Arts cristianes que es fa a la Facultat. Enguany, els alumnes visitaran la Sagrada Família, la Basílica de Santa Maria del Pi, Santa Maria del Mar, la Catedral de Barcelona i la Basílica de Sant Just i Pastor.

Aquestes visites son dutes a terme per professors i col·laboradors de la Facultat, experts en cada un dels monuments, que expliquen als alumnes els secrets de l’edifici i el contextualitzen històricament i espiritual.

Les visites començaran el 25 d’octubre i s’allargaran fins al mes de juny. Les inscripcions continuen obertes en aquest enllaç.

Concurs d'Instagram

Per inaugurar el nou compte de twitter de la Facultat, @LaGaudí, obrim un concurs a Instagram amb els alumnes que participin a les Jornades de Portes Obertes. Consulta'n les bases!