L’escultor i arquitecte Francesc Fajula i l’arqueòleg i enginyer Manuel Medarde han fet classe a la Facultat

1 de juny de 2018 - General

Una de les últimes classes del curs “De l’església de la Colònia Güell a la Basílica de la Sagrada Família” ha estat duta a terme per l’arqueòleg i enginyer industrial Manuel Medarde, que ha explicat alguns detalls de la tècnica i els materials l’obra d’Antoni Gaudí. Medarde ha estat comissari de diferents exposicions dedicades a Antoni Gaudí, com ara Gaudí, l’home i l’obra”, “Gaudí parla” o “Gaudí el triomf de l’arquitectura moderna”.

El curs de l’Aula Oberta “De l’església de la Colònia Güell a la Basílica de la Sagrada Família” ja havia acollit altres experts en l’obra de Gaudí, com ara Jordi Bonet, arquitecte de la Sagrada Família fins el 2012, i Jordi Faulí, director de les obres del Temple i alguns dels seus col·laboradors.

D’altra banda, l’arquitecte i escultor Francesc Fajula ha fet la classe d'Art cristià modern i contemporani dels estudiants de segon curs del Grau d’Història, Arqueologia i Arts Cristianes. Francesc Fajula ha mostrat algunes de les seves obres d’art sacre i ha resolt els dubtes dels alumnes, tant de tècnica com de simbolisme. Actualment, Fajula porta un any treballat ininterrompudament i en exclusiva a la Sagrada Família, on recentment s'hi està col·locant el conjunt escultòric del Sepulcre Buit.